Monday, March 14, 2016

OCHA KNITS

Ostatnie 4 lata dość mocno wyrzeźbiły moją osobowość, mam na myśli to że dały mi odkryć nowe cechy charakteru i przede wszystkim nadały kształt mojej twórczości. Jeśli obserwujesz mnie od początku mojej działalności na blogspocie pewnie zauważyłeś/aś, jak różnych rzeczy próbowałam. Przypomnijmy sobie! Zaczęłam od techniki decoupage , złapałam zajawkę do fotografii, w Brukseli robiłam illustracje modowe , szyłam, malowałam obrazy, wykonywałam portrety na zamówienie, projektowałam odzież, aż w końcu gdzieś na trzecim roku studiów odnalazłam, a właściwie reaktywowałam swoją pasję z dzieciństwa- zaczęłam pracować na drutach i szydełku. 


Zauważyłam również, że Ty też nie przechodzisz obok mojej pracy obojętnie. Cieszy mnie ogromnie że jesteś, wspierasz, myślisz o mnie ciepło i trzymasz swoje kciuki.
Dziękuję Ci :)






No comments:

Post a Comment