Friday, June 26, 2015

MASZ 7 DNI

Łał.
Aż muszę przysiąść z wrażenia.
Moje ostatnie 7 dni na Wyspach Owczych...
Czuję jakbym dopiero wczoraj pierwszy raz postawiła tutaj stopę. Nie mogę uwierzyć że udało mi się dostać praktyki w firmie o profilu który kocham od maleńkości, gdzie rękodzieło i relacje ludzkie są na pierwszym miejscu. Codziennie powtarzam że nauczyłam się tutaj niesamowicie dużo.
Bo faktycznie tak jest! Obserwuję ludzi, przyglądam się pracy Gudrun i jej zespołu, patrzę okiem nie tylko głodnym informacji na temat projektowania i wykonania, ale także widzę jaką wielką miłością farerzy darzą innych ludzi. Ci ludzi są ekstremalnie mili, otwarci i bardzo ufni. Rodzina jest dla nich dobrem najważniejszym, czegoś takiego jeszcze nigdy w swoim krótkim acz intensywnym życiu nie spotkałam. Duńczycy są zupełnie od nich różni. Aż wstyd, bo wcześniej całą tę północ pakowałam do worka z napisem  ludzie z krajów skandynawskich. Nie raz w pracy słyszę przyjedź tu, zostań na zawsze. Nie dałabym rady... Jestem wychowana zupełnie inaczej, na każdym kroku widzę swoją inność, nie byłabym w stanie wykorzenić swoich nawyków.
Ale to piękne przez chwilę żyć tutejszym spokojnym życiem..Polecam każdemu :)

Nie pokazywałam wam jeszcze żadnych fotków z nawiedzanego falą turystów sklepiczku oraz tego, jak wygląda baza tej firmy. Kocham to miejsce, zajmuje naprawde szczególną półkę w moim serduszku!







Dostałam od Gudrun przepiękny sweter z niesamowicie miękkiej wełny.. skleiłam się z nim, jest cudowny!! 




A tu, no niestety ręka nieprzyzwyczajona do samsunga robiła zdjęcie, lekko rozjechane ale widać mnie w moim małym raju. Uwielbiam tam siedzieć, nie tylko dlatego że to jedyne miejsce gdzie jest przepływ powietrza :D ale także ponieważ otoczenie tych wszystkich przeróżniastych włóczek działa na mnie bardzo inspirująco.






7 dni...

Jutro idę w góry :) 

2 comments:

  1. Maryśka, uwielbiam cię czytać. Masz dziewczyno w sobie coś, coś takiego fajnego i bezpretensjonalnego.

    ReplyDelete
  2. Rewelacyjne zdjecia! :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    ReplyDelete